Grupurile tinta ale acestui proiect sunt urmatoarele:

  • elevii de la Grupul Scolar Agricol Ciacova     - aprox.     300  persoane
  • profesorii  si specialistii de la Ciacova            - aprox.       25  persoane
  • specialisti din Timisoara si Jud. Timis            - aprox.     150  persoane
  • studenti  de la USAB  si Fac. De Mediu          - aprox.      400 persoane
  • populatia (consumatori ) din Timis                 - aprox.  15.000 persoane

Total beneficiari directi                         - aprox.    16.000 persoane
Total beneficiari indirecti                     - aprox.   
30.000 persoane

Grupurile tinta ale acestui proiect au fost alese deoarece:

  • Reprezinta  o plaja de vārsta deosebita, de la elevi de liceu pāna la cadre didactice īn pragul pensionarii (deci intre 14 ani si 65 de ani !)
  • Reprezinta o mare diversitate de profesiuni si preocupari diferite; aceste specializari  vor duce pe viitor la o diversificare a obiectivelor acestui proiect si catre alte proiecte similare acestuia īn sectoare colaterale sau anexe obiectivelor noastre;
  • Grupurile alese, privind  Drepturile Consumatorului īn cadrul Campaniei de Informare a acestui proiect, vor face obiectul unei anchete sociologice zonale, folosind chestionare tip. Aceste chestionare se vor referi la problemele punctuale ale consumatorului din Timis si drepturile sale (aprox. 2000 de chestionare).